2014.12.02.
16:18

Írta: Laci Ifj Moldván

64.rész Vannak dolgok amik nem változnak, vagy talán majd egyszer....

Üdv Harcosok!

 

Régen nem írtam, el voltam foglalva mindenféle dologgal és megcsömörlöttem kicsit a hülyéktől. Igazából kicsit elfogyott a munícióm a blogíráshoz, elhagyott az ihlet, annyi hülyével találkoztam az elmúlt fél évben. Nem komplett hülyével, csak a sportban hülyével. Úgy érzem kicsit, hogy teljesen hiábavaló ilyen blogokat írni, mert aki elolvassa, tulajdonképpen nincs rá szüksége, akinek meg szüksége lenne rá, az sose olvasott életében! :)

Nem vettem észre azt a fejlődést, hogy az emberek befogadnak egy bizonyos információt és jobb lesz tőle, pl. az életük. Nem fogadják be! :)

Sőt észrevettem egy anomáliát, minél okosabb az észrevétel annál inkább nem fogadják meg. Minél inkább jót tenne magával, annál inkább nem teszi meg. Viszont ha arra buzdítod, hogy hülyeséget csináljon, azon nem gondolkodik, megcsinálja.

Ez persze nem csak a sportolásra érvényes, az életben egy csomó helyzetre is.

Igazából én vagyok lehet a hülye, mi a faszt kell mindenkinek megmutatni, hogy kell edzeni, dögöljön meg..:) Ez csak vicc, volt, de a röhej, hogy mondasz valamit a teremben, hogy így meg fogsz sérülni, úgy néz rád mintha megölted volna anyját-apját. :)

Egyszer-egyszer összefutok egy-egy  jó hozzáállású emberrel, aki befogad új információt, egy adott témában, mint a sport például. Tudom, hogy mindenkinek megvan a nyűge, gondja, de ez ilyen műfaj. Könnyű lenne az embernek rendbe tenni a testét, akkor mindenki rendbe tenné.

Azért vannak érdekes kérdések:

Az az ember aki a közvetlen testére, elméjére nem tud hatással lenni, hogy tudja rendbe rakni mondjuk az életét?

Hogyan tud dolgokat elérni?

Hogyan változtat meg olyan dolgokat, amik rosszak neki?

Miként jön rá, hogy változtatni kell? Ő jön rá, vagy külső nyomásra változtat?

Azért kérdezem ezeket, mert én ugyanilyen voltam, aki nem látja a fától az erdőt! Akinek mindig igaza van, de közben hibát hibára halmoz, amiket ráadásul be sem ismer! :)

Mi okozza a változást az ember életében, miként lesz felelős a saját és környezete életéért?

Egy biztos a sportokon keresztül meg lehet találni a választ, ebben biztos vagyok! Az emberek megváltozásának első fokmérője lehet, ha rendbe rakja magát kívülről. Érdekes, hogy több haszna lesz belülről! :)

Többször leírtam, de nem tudom elégszer, a sport lehet a segítség ahhoz, hogy az ember a szar dolgokat megváltoztassa, legyőzze az életében. Tudom ez hihetetlennek hangzik, de így van.

A sport egy olyan eszköz, amely megerősíti az akaratot, legyőzi az árnyékokat, amiket az ember látni vél, és visszaadja az embernek a céljaiba vetett hitét. Ez egy hatalmas dolog!

Aki elutasítja a sportokat, ezt utasítja el. Persze ez csak az én véleményem, lehet vele vitatkozni. Igazából örülnék, ha leírnátok a véleményeteket, ebben a témában.

Nektek is ennyit számít a sport? Ti is látjátok ezt a fajta "hasznát"? Mit adott nektek a sport?

Kíváncsi vagyok!

Üdv!

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asoka-edz.blog.hu/api/trackback/id/tr556952025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgundi Gábor 2014.12.10. 17:44:17

Üdv Harcos

Már pár bejegyzésed olvastam de ezt a stílust nem tudom honnan veted teljesen Bunny stílus. Csak nála azért más a háttér.
Ezzel még nem is lenne gond ha te is letettél volna valamit az asztalra.
De mondhatjuk személyesen ismerlek láttalak már edzeni Siklóson mert környékbeli vagyok. Már ne is haragudj de te nem igazán vagy hiteles ember ebbe a témában. Egy az, hogy még semmi versenyt nem nyertél ha jól tudom még színpadon se álltál kint sose ebbe a sportágba. Edzel ez tény de hol a fejlődés? Ha legalább valami képet is tennél fel ide ,hogy egyes olvasok tudják kinek a írásait olvassák akkor megérteném. De természetesen nem teszel mert még sportosnak se vagy mondható a pároddal együt mert ugye ő is edz. De mind ezzel nem lenne baj nem kritizálom én ki milyen sportos, ha nem úgy írnál erről és olyan stílusba amit esetleg olyan ember megtehet aki már tett valamit az asztalra. Egyszerűen nevetséges vagy a terembe is és amiket írsz nem hülyeség részbe de sok olyan van ami igen. Aki komolyabban foglalkozik ezzel és iskolát is végzet hozzá ami persze közel se elég, mert a saját tapasztalat ami számít. De ha valaki felkérne téged ,hogy kérlek segíts akkor neked ezek hol vannak meg? Főleg ilyen stílussal ahogy ezt is megírtad nem is csodálkozom ,ha mögötted kinevetnek az emberek. Kicsit ezen gondolkozz el, én így idegen azt tanácsolom. Aztán ha majd eljutsz egy olyan szintre ,és a saját tested is bizonyíték lesz arra amit oktatni vagy itt osztani akarsz akkor lesz értelme és lesz aki fel is figyel rád esetleg. Én most nem megbántani szerettelek volna semmi képpen ez csak egy tanács és hidd el én elolvastam pár írásod és "ismerlek" is, így ezért írtam most ide elősszőr és utoljára hátha valami változik.
Van egy jó mondás de még ez se igazán illik így ide:
"Hiába vagy tehetséges ha a tested nevetséges"
Csak mert ha tehetség lennél akkor a tested lenne a bizonyíték arra ,hogy igen Te értesz ehhez amit jó pár éve csinálsz/csináltok a pároddal de semmi eredménnyel azon kívül ,hogy lefogytatok mind a ketten. S hangsúlyozom még egyszer nem bántásból írtam ezt, ez egy blog és csak reagáltam még vissza fogottabban mint amilyen a te stílusod itt.
További jó írást és jó edzést! ÜDV.

Laci Ifj Moldván · http://www.bodysportshop.hu 2014.12.10. 19:56:07

@Burgundi Gábor:
Szia!
Te nem ismersz! Kösz, hogy ennyit irtál miattam! Nem tudom milyen szinpadról beszélsz, Te valami szinpadi sexet nyomsz? Érdemben, mást nem akarok reagálni az írásodra, forditva ülsz a lovon! Mivel azt mondtad ismersz, egyszer gyere oda mert én nem ismerlek, és tudunk erről a témáról dumálni! Üdv!

koxi 2015.01.15. 08:52:43

Szia Harcos! Először is B.U.É.K. Először vagyok itt idén, mert "leszoktam" rólad a kevés aktivitás miatt.
A fenti csávó kicsit érdekes. Szerintem nem jött át neki, hogy te nem csak a kondizásról írsz -úgy vettem ki az írásából, hogy ő erre hegyezi ki az egészet- és tele van 2t helyett 1t-s végződésekkel ami tovább erősíti az "izomagy" sztereotípiát. Valamint az, hogy te edzel nem jelenti azt, hogy Mr. Olympia-t kell nyerned. Vannak hobby testépítők és vannak akik professzionálisan művelik, nem kell neked az lenned, azért mert a sportról blogolsz. A stílus tényleg nagyon bunny-s, hogyan, nem tudom. De tökmindegy.
Na, lényeg a lényeg, kérdeztél valamit a cikk végén. mit is adott nekem a sport? Nem tudom. Alapban sajna egy lusta szar vagyok, kikészít a korán kelés a lefáradás a melóban és otthon a gyerek. De ha sikerül rávennem magam edzésre, akkor minden király. Szóval lehet adott kis kitartást, meg önuralmat? De akkora önuralmat akkor sem adott, hogy legyőzzem az éhséget, mert akkor frankón néznék ki. Attól függetlenül sportolni jó. Bárcsak kevesebbet kéne melóznom és többet tudnék pihenni, akkor többet is sportolnék. De szívesen járnék megint squash-olni pl. De örülök annak is, hogy lejutok heti 3x a terembe.

Laci Ifj Moldván · http://www.bodysportshop.hu 2015.01.15. 09:20:56

Szia! Én mindig is így írtam és beszéltem. Aki ismer, az tudja! A Bunny-t bírom, de nem értek egyet vele mindenben! Ettől függetlenül a híg fos tengerében Ő legalább elgondolkodik az élet dolgain. Köszönöm, hogy írtál és meg akartál "védeni", jól esett.:) Viszont annak aki blogol, ezt vállalnia kell. BÚÉK!

Ui: Ne legyél lusta szar! :)

koxi 2015.01.15. 11:22:37

Szia Laci.
A Bunny stílusa nem jön be nekem egy-egyben, de ért a dologhoz, ez legalább tuti. Az oldalukról már rengeteg tippet építettem be az edzésembe, rájöttem milyen sok dolgot rosszul csináltam eddig. a legmókásabb, a kérdezz-felelek rovat, tényleg elképesztő milyen kérdések záporoznak rájuk :-D

Áh, hiába, mérleg vagyok, genetikailag kódolva van belém a lustaság. Harcolok ellen, hol több, hol kevesebb sikerrel. a problémát ott látom, h szerintem túl sok időt töltünk el a melóhelyen. Kevesebb órát kellene melózni, én 6 órát találnék optimálisnak, így lenne több időnk a családra és egészségesebben élni. Pl közös családi sportolás, bringázás. Persze lehet, h nem látom a fától az erdőt és ez is csak olyan panasz meg kifogástenger mint ami az emberek 99%-tól jön. Mégis, örülök, h 36 évesen még azért nézek ki valahogy. Azért a mérnök kollégáim nagy része elég gyalázatos fizikailag, kivéve persze aki olyan genetikát örökölt, h eszik mint egy barnamedve mégsincs rajta deka zsír sem. Hát nekem nem ezt dobta a gép.
De ne csak rizsázzak már ha itt vagyok, kérdezek "szakmait" is, hadd foglalkoztassalak :-)
Kondis edzés után szerinted annyira fontos a gyors felszívódású fehérjebevitel, hogy nem lehet kihagyni, vagy kiválthatom amino tablettával is. Ugyebár így megspórolom a fehérjelebontást, az aminobol rögtön a szükséges fehérje állítható elő. Azért kérdem, mert az emésztőrendszerem nem nagyon bírja ezeket a koncentrált fehérjéket, így jópár éve átálltam az amino tablettákra. Te mit gondolsz?
Üdv.

Laci Ifj Moldván · http://www.bodysportshop.hu 2015.01.16. 08:19:14

Ezt meg se hallottam! Mi az hogy nem bírod!? Elbaszod a legfontosabb étkezést, az edzés utánit! Szokjál rá szépen!
Viszont itt nem szeretnék kommentben okítani! Úgy csináld ahogy kell! Én 50g (2,5adag) fehérjét, kb.50-60g tömegnövelőt iszom meg edzés után.Edzés közben iszogatok bcaa-t, amino ess.-t, 15g-ot. Nem kell kitalálni a kanálban a mélyedést!Üdv!
süti beállítások módosítása