2014.03.02.
18:32

Írta: Laci Ifj Moldván

49.rész Támadás 2, a Kathi Béla film!

Üdv Harcosok!

 

images_1.jpg

 

Olyan filmes élményben volt részem, amelyet meg kell osztanom veletek. Sporttal kapcsolatos dokumentumfilmet még nem láttam. Bár szerintem, ilyen formában ez a film egyedülálló.

Amit tudni kell a filmről, hogy egy erősportokban híres és eredményes ember életét, mindennapjait mutatja be. Ő Kathi Béla, aki esetleg nem ismeri elképesztő eredményei vannak, erőemelésben, testépítésben, erős ember sportban. Mindháromban eredményesnek lenni nem kis kihívás, szerintem szinte lehetetlen. Ez mutatja Kathi Béla elhivatottságát, fanatizmusát ezen sportok iránt. 

Azért írom ezt a posztot, mert a film mondanivalója, és az én elképzeléseim a sportról, életről, nagyon hasonlóak. Többek között ilyen gondolatokért kezdtem el én is sportolni, amiket ez a film megfogalmaz. Nem akarok most, részletekbe belemenni, de a sport olyan oldalát, a testépítés olyan megítélését mutatja, ami nekem nagyon szimpatikus. Feketén, fehéren. Kathi Béla személyisége, olyan példát mutathat sok embernek, hogy már "csak" ezért érdemes volt megalkotni ezt a filmet. 

safe_image.jpg

Tudni kell, hogy a film szinte 0 forintból készült, és 1 vetítést terveztek belőle Budapesten. A film annyira megérintette az embereket, hogy önálló életre kelt és a vidéki városokban is jelentkeztek szervezők, így a filmet el tudják vinni a nagyvárosokba is. Elképesztő az a hozzáállás, amit én tapasztaltam ezzel a filmmel kapcsolatban. A filmet Drugs Bunny rendezte, és ötölte ki, szinte egyedül, maroknyian vettek benne részt összesen. Ezt akkor érdekes tudni, ha megnézitek a filmet, úgy lejön a tenni akarás, és maximalizmus. A szopadék kereskedelmi adókon látható dokumentum filmek meg sem közelítik. Nem technikai minőség tekintetében persze, hanem az adott témában megragadott mondanivaló és nézőpontok megmutatása, tehát a tartalmi szinten. Annyira mélyen érintett a film mondanivalója, hogy a hibákat észre sem vettem. Soha nem néztem ilyen külsőséges témában, mint a testépítés ilyen belsőséges témájú filmet. Pont a sport azt a részét ragadja meg, amit oly kevesen látnak meg, és éreznek meg. 

Kedvet szeretnék csinálni a filmhez, mert normális emberek biztosan profitálni fognak belőle. Mindegy, hogy mit sportolsz, vagy mikor kezdted, ha nem sportolsz, akkor is érdemes megnézni.

 Amennyiben tudjátok nézzétek meg. Ez nem mozifilm tehát hiába sétáltok be a Cinema Citybe :)

A shop.builder.hu oldalon tudtok infót szerezni az esetleges vetítésekről. Később lesz szerintem dvd is, de az nem az a feeling.

Üdv!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asoka-edz.blog.hu/api/trackback/id/tr895839901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása